فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی کالای قاچاق در یک واحد مسکونی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا، ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل قاچاق کالا در یکی از شهرک‌های اطراف شهر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدام به بازرسی از آن کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۶۴۴ کیلو گردو، ۶۰ کیلوگرم بادام زمینی، ۹ هزار و ۶۰۰ عدد باطری قلمی و نیم قلم و ۷ هزار عدد آدامس قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله کشف شده را طبق نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال ذکر کرد.

او همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 


 کشف ۴۰۰ میلیون ریال قاچاق در پاوه



 فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۳ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: ماموران انتظامی پاوه حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی تیوتا مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خوردو ۳ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ حق جویان همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدرو حکم لازم خبر داد.





توقیف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف



فرمانده انتظامی شهرستان پاوه در ادامه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

او گفت: از مجموع وسایل نقلیه توقیفی ۱۲ دستگاه موتورسیکلت و ۳ دستگاه خودرو بوده است.

سرهنگ حق جویان یادآوری کرد: موتورسیکلت‌های متخلف به علت نداشتن گواهینامه، مدارک، کلاه ایمنی، مزاحمت و حرکات نمایشی و خودرو‌ها نیز به علت آلودگی صوتی و مزاحمت برای دیگران توقیف شدند.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.